26. Oktober – Nationalfeiertag/Državni praznik

Unsere Schülerinnen und Schüler gestalteten auch heuer wieder eine schöne Feier zum Nationalfeiertag. In den Klassen erfuhren sie zuvor von ihren Klassenlehrerinnen viele interessante Details zum Nationalfeiertag und bastelten kleine Fahnen. Bei der diesjährigen Feier machte der Direktor die Kinder auch auf zwei große Jubiläen, die heuer gefeiert werden, aufmerksam: 70 Jahre Frieden in Österreich und 60 Jahre Staatsvertrag. Mit dem Singen der Bundeshymne und dem Hissen der Fahne endete die schöne Feier.

Naše učenke in učenci so tudi letos pripravili lepo praznovanje ob državnem prazniku. V razredih so od svojih učiteljic izvedeli mnogo zanimivosti o državnem prazniku in so naredili majhne zastavice. Pri letošnji proslavi je ravnatelj otroke opozoril tudi na dva velika jubileja, ki ju letos praznujemo: 70 let miru v Avstriji in 60 let državne podgobe. Za konec so skupno zapeli zvezno himno in dvignili avstrijsko zastavo.

Fotos/slike:
26. Oktober – Feier/praznovanje