Großes Schulfest – Šolski praznik

Am Freitag, dem 24. Juli, begehen wir ab 17:00 unser großes Schuljubiläum und eröffnen zugleich auch den wundervollen Zubau. Die Marktgemeinde Feistritz ob Bleiburg und die Europaschule St. Michael ob Bleiburg laden alle recht herzlich dazu ein. Der Jugendchor Gaudete, der Gemischte Chor Gorotan, der Kulturverein KPD Šmihel, die Kinder der Musikschule und der Blaskapelle sowie unsere Schülerinnen und Schüler werden gemeinsam mit ihren Lehrerinnen für ein abwechslungsreiches und kurzweiliges Programm sorgen. Für ausreichlich Speis und Trank wird gesorgt sein!

V petek, 24. julija, s pričetkom ob 17. uri, bomo praznovali veliko obletnico šole in hkrati odprli čudovito novo šolsko poslopje. Tržna občina Bistrica nad Pliberkom in Evropska šola Šmihel vljudno vabita na ta veliki praznik. Za pester in zabaven program bodo poskrbeli mladinski zbor Gaudete, mešani pevski zbor Gorotan, kulturno društvo KPD Šmihel, otroci glasbene šole in Godbe na pihala ter naše učenke in učenci skupaj z učiteljskim timom. Poskrbljeno bo za obilo hrane in pijače!